vetu03 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Hei... Noen som vil bygge om til svart dash i e36 sedan?! Selger et svart dashbord til e36 sedan, dashbordet er det med Airbag.. Følger med hanskerom og side deksel og lister.. Er i veldig bra stand.. Bud Ønskes! Bilder: Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aliste Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 veldig intereser hvis prisen er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 pris? pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 veldig intereser hvis prisen er riktig pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Må si meg enig! Veldig interessert.. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Må si meg enig! Veldig interessert.. Pris? Har ikke kommet med noen pris til de andre heller. da jeg egentlig ikke har tenkt noe særlig på det.. Men skal ta bilder nå etterpå å legge ut, også er det lov å komme med bud.. hvis ikke dette er noe populært får jeg heller sette meg ned å søke litt og tenke meg hva jeg vil ha for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Bilder på toppen... Litt dårlig pga støv, men ser ihvertfall at ting ikke er ødelagt.. Skal få vasket det og tatt nye i morgen om jeg får bedre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Okei, skjønner Men, du selger så klart ikke deler av dette? Som f.eks. den sorte listen på hanskerommet? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Kommet frem til noe ca pris på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ca pris på brukt sort dash med hanskerom fra koed inkl. frakt og mva kommer på omtrent 1100 spenn... Så kan dere jo regne dere frem til en fornuftig pris med det som utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Okei, skjønner Men, du selger så klart ikke deler av dette? Som f.eks. den sorte listen på hanskerommet? ^^ Nei, desverre.. tror ikke jg gjør det med det første... Litt kjedelig å sitte der med et ukomplett hanskerom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Kommet frem til noe ca pris på dette? Nei, men som rabies sier.. regn dere ut fra det. Og kom med et bud! Skal bort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå