Gjest Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Er det mulig å montere hengerfeste med avtagbar krok med denne bakfangeren?
ZhilleN Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Det går nok ann, men det må du nok fikse sjøl eventuelt, dem blir ikke levert med dette originalt så vidt jeg vet, jeg anbefaler at du IKKE setter på hengerfeste, det beste hadde vel kanskje vært og ha hengerfeste med original fanger. Tror i hvertfall ikke det blir noe pent
Gjest Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Det går nok ann, men det må du nok fikse sjøl eventuelt, dem blir ikke levert med dette originalt så vidt jeg vet, jeg anbefaler at du IKKE setter på hengerfeste, det beste hadde vel kanskje vært og ha hengerfeste med original fanger. Tror i hvertfall ikke det blir noe pent Er bare aktuelt å montere om det er mulig å skjule festet 100% når det ikke brukes. Ingen som har montert et slik?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Du får orginalt deksel til dette, eller du kan eventuelt bare ta av difuseren når du skall bruke kroken. Rear bumper trim panel — M Technic - BMW parts catalog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå