Kai-P. Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hvis de er uoriginale så setter jeg en knapp på at felgene har et innpress på 35mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 ja, jeg fikk også høre 35mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Byr deg 2000.- for alle 6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Byr deg 2000.- for alle 6. går ikke så billig, men er et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Når avslutter du denne budrunden da??? Hvis det drar ut, så må jeg jo se etter andre felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Budrunden avsluttes når jeg har fått et godt nåkk bud.. 2000 er ikke i nærheten av hva jeg vill ha.. står bud OVER 3500 i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ok. Trodde du hadde senket forventningen når du oppdaget at dekkene var utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ok. Trodde du hadde senket forventningen når du oppdaget at dekkene var utslitt. åja, nei vill fortsatt ha 3500 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Du skal ikke tilfeldigvis til Oslo? Hva vil evt frakt koste? Trenger ikke dekka da disse felgene blir vinterfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Du skal ikke tilfeldigvis til Oslo?Hva vil evt frakt koste? Trenger ikke dekka da disse felgene blir vinterfelger.. skal ikke til oslo nei, men regner med frakta blir på 1000-1500 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Du skal ikke tilfeldigvis til Oslo?Hva vil evt frakt koste? Trenger ikke dekka da disse felgene blir vinterfelger.. skal ikke til oslo nei, men regner med frakta blir på 1000-1500 ? Ok, men trenger bare 4 av dem. Må se litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Du skal ikke tilfeldigvis til Oslo?Hva vil evt frakt koste? Trenger ikke dekka da disse felgene blir vinterfelger.. skal ikke til oslo nei, men regner med frakta blir på 1000-1500 ? Ok, men trenger bare 4 av dem. Må se litt på det okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Vil ikke bytte i 18" hjulan mine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 desverre trenger e30 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå