winchester Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Har du orginale dempere og fjerer til 325 touring? Skulle hatt litt høyere bil tell vintern Har nok ikke noe til en touring. Beklager \\Dalern ok, det var synd. Veit du hva som er forsjellen mellom dempere og fjerer mellom touring og sedan? Ellers er jeg interisert i orginal lyddemper til 325 facelift uten katalysator. Veit ikke om det er noen forsjeller på lydemperne på de forsjellige modellene jeg Coupe/Sedan deler fjærer/dempere og Touring/Cab deler fjærer/dempere. Forskjellen kommer jeg ikke på i farten.
Dalern Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Jeg skulle forresten gjerne hatt tak i el-takluke og kjørecomp. Så hvis noen har det så si ifra:) \\Dalern
Dalern Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 kan gji deg 800 for den ? Antar att det er greit:) Har du mulighet til og hente, så jeg slipper og sende denna store bettan i posten? \\Dalern
aagz Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Har du begge framskjerma? hvor mye for dem i såfall
Dalern Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 har du følere til m20b25 girkasse?preface Beklager.Allerede solgt di jeg hadde- \\dalern
Dalern Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Har du begge framskjerma? hvor mye for dem i såfall Usikker. tror jeg har solgt en nå. Må jeg komme tilbake til deg såfall. \\Dalern
Dalern Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Beklager litt trege svar. Vært i utlandet så har ikke fått fulgt med helt \\Dalern
Azeton Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Mye hadde du tenkt deg for panser og rustfri takluke?
Dalern Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Mye hadde du tenkt deg for panser og rustfri takluke? Kom med ett bud, men det må hentes. Rustfri takluke har jeg ikke mer av nå tror jeg. Men har en som det bare er litt småpuss på. Bare noe overflate. \\Dalern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå