Dalern Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Har du bakfanger til E30 pre-facelift? Kan sjekke det i løpet av ett par dager, men tror ikke jeg har noen jeg kan selge med god samvittighet med tanke på rust. men skal dobbeltsjekke \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hehe, det var det med rust ja. Har en liggende fra før, men prøver å få tak i en ny som ikke er gjennomrustet... Du får dobbeltsjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 har du solgt lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 har du solgt lyktene? Hvem av dem? \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 har du mellompotta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Linselyktene selvfølgelig. angel eyes på e30 hører ingen s teder hjemme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Linselyktene selvfølgelig. angel eyes på e30 hører ingen s teder hjemme.... Vil si det spørs på bilen men. Har linselyktene ennå ja. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 har du mellompotta? Burde jeg ha. Skal kikke etter:) \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 har du mellompotta? Burde jeg ha. Skal kikke etter:) \\Dalern ja gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 venstredør til 4 dørs? rustrfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 venstredør til 4 dørs? rustrfri? Forran eller bak? \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Facelift frontplata er solgt \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå