Gå til innhold

Frastjelt Båt


Armanic
 Share

Anbefalte innlegg

Har opplevd mye positivt og mye negativt med politiet.

Husker for noen år siden da jeg var 18. Hadde innbrudd i opelen min. Oppdaget dette en tidlig morgen før skole. Ringte politiet og de skulle sende en patrulje. Hadde visst vært innbrud i 6-7 biler 1 km unna der jeg sto parkert.

Det første politimannen sa når han kom var. Hva som har skjedd her? forklarte at det har vært innbrudd i bilen og politi sa til kollegaen sin. Faen trodde det var noe annet.. ka faen gjør vi her då. De tok no ihvertfall fingeravtrykk osv. Fikk brev at saken var henlagt. Etter 2 1/2 år fikk jeg nytt brev i posten at saken var oppklart.

Hadde ikke politiet sikret bevis noe de ikke hadde gjort siden de tydeligvis ikke hadde tenkt å ta turen ville ikke saken blitt oppklart.

En liten annen hendelse når vi var på vorspill. Var 2 andre fester rundt med fjortisser. De lagde bråk. Det ble kastet ølflaske etter oss. Var da vi bestemte oss for å ring politiet. Ringte 02800 flere ganger. Prøvde 112 flere ganger. INGEN svar. Ringte så 113 og ba de sette oss i kontakt med politiet. Kom til slutt en bil med 4-5 betjenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...