Sjøbuse Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 jeg har denne på dysene på midten av dashbordet. hva er påenget med den? den overstyrer klima anlegget i bilen min. om jeg har klima på 30 og denne bryteren på blå så blåser det kaldt. setter jeg klima på 16 og har den på rød blåser det varmt? hva er vitsen med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Denne kan man bruke hvis man ønsker frisk luft i ansiktet, mens man vil ha varme på føttene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Her snakker vi skikkelig I-landsproblem. Men ja, er litt småirriterende. Vil tro klimaen kompanserer for den kalde/varme lufta hvis du har den på auto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 De to dysene i midten er vel friskluftdyser, så lufta kommer rett utenifra. Derimot om du setter den mot rødt blir det tilført mere og mere varme, evt mindre og mindre friskluft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 de 2 dysene på sidene av dashbordet gølger også denne bryteren. mens de på frontrute og på bena følger klima`n. igrunn dum bryter. vil jeg ha det kaldt eller varmt i tryne kan jeg endre det på klimaen og ikke med den dumme bryteren. om klima står på 30 og bryteren på bla så blir det ikke varmt i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 jeg synes denne bryteren er genial jeg. man kan jo justere tempraturen akkurat som man vil ha den over alt. man trenger jo ikke sru den på maks utslag en vei, mens resten av klimaen står på maks andre veien.... kunne jo like gjerne satt begge i midtstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 I instruksjonsboka står det noe om "Heisse Füsse, kalten Kopf". Altså kaldt hode og varme føtter, behagelig samtidig som det gjør deg til en opplagt sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå