conan Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Fikk disse feilkodene på bilen min. er det noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre med dette ? PS: bilen bruker myyyye bensin nå. 16505 Throttle Posistion Sensor (G69) Implausive Signal : P0121 og: 16518 Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: no Activity: PO134 Testen er tatt med dette innstrumentet,og som dere sikkert ser er det et VAG OBDII, bilen er forøvrig en audi a4 med snurre. Takker for hjelp
Lars89 Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Slett feilkodene og se hvilke som kommer igjen Lambda har mye å si for forbruk så vil nok hjelpe å bytte den. Ser ut som det er sonden nærmest motoren. Andre feilkoden gjelder gasspjeldsensor. Typisk feilkode som motorstyringa legger igjen uten at det er noe feil med den... Spør på bilforumet.net eller noe. Sikkert fler som kan Audi der enn her
conan Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Disse feilkodene er slettet 4 ganger på en mnd og fortsetter og komme. Men lambdan står for fall,og utbytting nært forestående. Gass spjeld sensoren er jeg mere usikker på.
Deep Dish Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 P0121: Throttle Position Sensor/Switch A Circuit Range/Performance Problem P0134: O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 1) http://www.troublecodes.net/OBD2/Pcodes.shtml
conan Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 men hva betyr dette?spes throttle sensoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå