Clerion Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Tekst? Flere bilder =D Info om bilen takk. Spennende
marararius Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Er vel ikke akkurat kjent for å lage noen "bra" tråder han her, er som oftest bare noe surr av noe skrift, eller noe bilder og ikke mer, som nå...
Exscalibur Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 takk for den varme omtalen. det er en 320 i 1991 som er blitt total resturert. kommer med litt mere info og bilder når jeg får den på veien til helgen. pusset den ned med 3000 papir etter lakkering for og så rubbe og polere den...mye jobb, men absolutt verdt jobben etterpå
sladjan Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Ser bra ut, når blir du egentli "FERDI" med den bilen din? Er jo alltid noe lakkering på gang Når du legger inn bilder må du huske å trykke ENTER Mellom bildene så sliper alle å være som de er her i tråden. DU kan evt. ta og REDIGERE/ENDRE første innlegge ditt i tråden her og evt. skrive hva du har gjort. Så bare skriver du igjen her i samme tråden når du skal komme med oppdateringer i stedet for å lage ny tråd. Blir jo mye bedre for oss å følge med evt. og da sliper du at folk tar trådene dine useriøst osv.
Exscalibur Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 tenkte kanskje jeg bare skulle ta bort dørhåndtak:) og som du ser er lister borte og blinklys framme tatt bort. bagasje luken er cleanet. tirsdag er vel bilen på veien igjen tenker jeg..litt montering av små deler igjen. skal prøve og få lagt inn litt mere info og fullføre tråden litt når den er helt ferdig..
Exscalibur Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 den er ferdig no over helgen.. har lakkert bilen 3 ganger no:P må jo bli fornøyd. så det blei en egenkomponert black diamond som grunnfarge.. så blanna ei i masse lilla. fin effekt.
ZhilleN Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 hvor har du gjort av dørhåndtakene bak ? +1, så litt dumt ut egentlig, men ellers ble dette veldig bra !
Exscalibur Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 få bilen på veien no over helgen så blir det her bra.. men lurer på tilbakemeldingen blir fra eventuelt kontroll etter veien siden ei skal ha bakskiltet bare i bakruta;) bruke bilen litt no før snøen kommer så tenker jeg bare og kjøpe meg en komplett m3 og bygge om.
Tommy Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 få bilen på veien no over helgen så blir det her bra.. men lurer på tilbakemeldingen blir fra eventuelt kontroll etter veien siden ei skal ha bakskiltet bare i bakruta;)bruke bilen litt no før snøen kommer så tenker jeg bare og kjøpe meg en komplett m3 og bygge om. Du vil få mangel lapp, på plassering av skilt+skiltlys.
Exscalibur Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 ja da limer jeg det midlertidlig på bakfanger og kjøper 1 lys på biltema bare for biltilsynet skyld der og da:P
sladjan Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Hva type skilt du ska ha deg da? Ble jo litt dårlig med plass til den no da? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå