lindajs Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 gisse: ok:) GInthe: Hva skal du ha for bare grillramma di? stand på denne? bor du langt unna gisse?
VegarV Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Hei! Har du bilde av det svarte interiøret til sedan? Mvh Vegar
gisse Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 kan ta bilder av stoler osv i kveld er på vei ned nå. men har ikke muligheten til og ta av trekkene ettersom de ligger en an plass.
iNthe Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 gisse: ok:)GInthe: Hva skal du ha for bare grillramma di? stand på denne? bor du langt unna gisse? 500 kroner, så kan du få med det du trenger av frontdelene. den er i god stand, ikke rustet.. vi har verksted sammen, så delene er på samme plass
lindajs Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 ok, venter bare på bilde av panseret nå har du høyre frontlykt forresten? Med sort reflektor.
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 gummi belgen mellom LMM og innsuget pris på dette?
svidkopp Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Har du et bilde av midt-armlenet? Så kan jeg se om det stemmer med stoffet i min bil?
lindajs Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 gisse: fikk du tatt bilde av panser? har du noe tlf nr det er mulig å nå deg på, tar så tid med denne meldinga på forumet. send det på pm isåfall.
gisse Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 inthe skulle lakt dem ut i går men han har vel glemt det.det var dumt skal sende deg nr på pm
jani Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 har du høyre og venstre forskjerm og grøft lys og bak fanger og spyle dyse til høyre lyset???
JIMVP Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 har du høyre og venstre forskjerm og grøft lys og bak fanger og spyle dyse til høyre lyset??? jeg trenger spylerdyse til venstre lyset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå