jonr- Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 vanskelig å forklare, men det gjelder en 518i jeg antageligvis skal kjøpe. Da bilen er kald, så er det merkbar vibrering i bremsepedalen da jeg bremser. (blir betraktelig bedre da bilen er varm) Bilen bremser pent ellers.. Ingen styring på rattet eller ujevn bremsing. og vil bilen komme gjennom eu-god selv med denne /vibreringen/skjelvingen/rugglinga da jeg bremser? Hva kan være feil? =)
raynik Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 kast i skivene tenker jeg..... om den blir godkjent kommer litt annpå han som kontrollerer tror jeg...
jonr- Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Kommer en bil igjennom EU-GOD med defekt batteri? Altså bilen starter ved hjelp av strømkabler, men ikke uten.. Er dette noe verksteder flest vil sette 2'er feil på?
a_hansen Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 kast i skivene blir ikke godkjent. men er jo ikke mange kronene for nye skiver og klosser på biltema.hehe. dårlig batteri er ingen mangel
jonr- Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 kast i skivene blir ikke godkjent.men er jo ikke mange kronene for nye skiver og klosser på biltema.hehe. dårlig batteri er ingen mangel Neida, er jo ikke så mye da... Men ville helst unngått å stresse med reperasjon osv. Ting er ikke akkurat lett da du ikke har førerkort. Men det kan vel være at det ikke er kast i skivene også? (jeg krysser hvertfall fingrene for det)
Lars89 Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Ifølge biltilsynet skal det mye til for at det skal anmerkes på PKK, men kommer helt an på hvem som tar kontrollen. Dårlig batteri er ikke mangel. Bare sørg for at det sitter skikkelig fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå