Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, minner litt om symptomene til en gåen LMM, men normalt så går den dårligene og bruker mere bensin hvis det er tilfelle. Du kan jo prøve å dra ut kontakten til LMM og se hva som skjer da?

Skrevet

Bytte av LMM er gjort på ca 30 til 35 sekunder :)

Går an å prøve å rense.....jeg brukte Isopropanol (IPA), men vet det finnes egne resemiddler til LMM på markedet

Skrevet

Napp ut kontakten til LMM, hvis bilen stopper/endrer gange etc er LMM mest sannsynlig i orden. Hvis motoren ikke endrer på turtall/gange etc så er allerede motor i nødmodus, og LMM er mest sannsynlig synderen.

Kan forsåvidt være lambda, men den er ettersom jeg har erfart, veldig sjeldent synderen.

Går an å ohme lambda for å finne ut om den funker, bare husk på at motoren må være varm

Skrevet

Enkelte dager kan den ujevne tomgangen være svært variabel. Ofte holder den seg helt stabil, og da kan jeg kjøre noen minutter, og hvis jeg da stopper er den helt sprettball igjen! Sier det dere noe mer?

Skrevet

Jeg har akkurat samme problem som deg, men min veksler på 900 og helt ned til 200 omdreininger! Skal prøve LMM trikset som ble nevnt ovenfor.

Min er også en 318i. Synes den har begynt å bruke mye bensin i det siste, så kan jo hende at dette er feilen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...