nightmare Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 hei. jeg kjøpte en bmw for godt over halaent år siden. da fulgte det med en delebil. jeg skrev kontrakt osv, og fikk vognkortet for bilen jeg skulle ha. men jeg glømte å få med meg vognkortet til delebilen. nå har jeg tatt alt jeg trenger i fra bilen. og vil gjerne kvitte meg med den. //altså vrake den// det har aldrig vert noen skilter på den i min tid. og gamle eier er ikke til og oppdrive. jeg har heller ikke omregistrert delebilen! hva ska jeg gjøre. får jeg pengene for delebilen uten vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 spørs litt på hvor behjelpelig "skroten" er.. men for å gjøre ting enklest , stikke til BT få skriv på at skilt er levert inn , dermed har du den dokumentasjon du trenger. Regner med bilen er legal? ikke importert delebil? // Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 man trenger kun chassinr og legistimasjon, bilen trenger ikke stå på deg engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 jeg har ikke peiling på hva den er og ikke :S den kan jo i verstefall være stjelt for alt jeg vet.. fikk litt jetta når jeg kom på det. og iallefall når jeg ikke får kontakt med forrige eier.. regner jo med at det ikke er noe tull med den. men jah.. off liker ikke detta åss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 åssen bil er dette? bare å sjekke opp chassinr på BT så får du vite alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 har du opprinnelig regnr på bilen da? evt lett tilgjengelig rammenr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 det er en BMW 520 12 ventiler 1988 model jeg har ikke reg nr på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 noen som vet om en søkeenhet på nett som man kan søke på chassie nr for å få opp f.eks heftelser?.. hjelper ikke med den normale til brønøysund, i og med at jeg ikke har reg nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Hvis du får tak i reg nr. så kan jeg skaffe en kopi av vognkortet...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Hvis du får tak i reg nr. så kan jeg skaffe en kopi av vognkortet...... ok. takker jeg skal se hva jeg får ordnet i løpet av uka. skjønte ikke helt hvordan du kan skaffe kopi av det. men jah. skal snakke med de på ""skrapen"" og se om det ordner seg. og om ikke så får jeg dra til biltilsynet.. så får se-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Hvis du får tak i reg nr. så kan jeg skaffe en kopi av vognkortet...... ok. takker jeg skal se hva jeg får ordnet i løpet av uka. skjønte ikke helt hvordan du kan skaffe kopi av det. men jah. skal snakke med de på ""skrapen"" og se om det ordner seg. og om ikke så får jeg dra til biltilsynet.. så får se-- Finnes ett nettsted hvor alle vognkort ligger skjønner du.. gi meg reg.nr på bilen din så kan jeg sende deg vognkortet ditt på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå