berttheman Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Hallois Var idag ute og kjørte med min e39 da den plutselig begynde å gå som en bøtte med drit. Så begyndte den gule motorlampen og lyse og jeg stoppet bilen. Fekk der etter ringt til ett verksted for og finne ut hva den betyr. Etter en lang tur til verksted og en diagnose senere står jeg der med 2 ødelagte coiler og noen plugger. Mitt spørsmål til dere er. Er det vanskelig og skifte de coilene sjøl? Eller er det en jobb for ett verksted? Håpet på å spare litt penger ser dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Gjør det lett selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Lett jobb dette. Bare å skru av et deksel så ser du coilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 ok. så alt er plug and play med andre ord Var litt redd for ledninger sjøner dere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå