Nueva Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Hei, har et par lamper som lyser i dashen min, som jeg gjerne vil ha bort! noen som har peiling på ossn jeg kan dekode dette uten og dra på verksted ells? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hvilke lamper er det som lyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nueva Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Ta ein ledning mellom pinne 7 og 19 i pluggen som er i motorrommet. So har du på tenningen (siste hakket før start) i x antall sekunder. Du kan nullstille både service og oljeintervallet med dette. (er forskjellige tider på desse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nueva Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Takk Takk ^^ da gjennstår det bare, noen som vet hvor mange sek.? en guide ells? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Kunne kanskje ha vært smart og gjort noe med enkelte ting før du nullstiller. For meg ser det ut som om både bremsebelegg og bremseveske trenger utskifting + div andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nueva Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 skifta bremsebelegg i natt, og nye felger Veske?? mener du lampa til brekket? Holder på med en liten overhaling av bilen shønner'u skal skifte alle demperene, demper tårn, vindusvisker motorer, varmevifte, elektrisk til frammlykter, el-innvendig o.s.v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå