Sjøbuse Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 orginale alpina classic felger til E38 alpina B12, er de like breie forran og bak? eller er har de forskjellig bredde? og hva er bredden på de?
Lars89 Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 9x20 foran med 245/40-20 og 10x20 bak med 275/35-20
Sjøbuse Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 ok. jeg har forskjellig bredde forran og bak. har 8,5 forran og 9,5 bak. for og få det godkjent må jeg finne typegodkjenning på det. siden det er ennå breiere på alpina kan jeg vel ikke bruke det som no dokumentasjon på at det skal gå bra på min bil med forskjellig bredde forran og bak? eller vet noen om noe typegodkjenning på 8,5 og 9,5 på E38
Mr.Silver Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Hvis noen eventuelt skal finne TÜV papirer til deg så trenger de vell å vite mere om felgene. Som : Innpress forran og bak. Hvor store de er, ikke kun bredde. og hvilken størrelse på dekkene forran og bak. Alt dette skal stå i ett TÜV papir.
Sjøbuse Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 har maset på GS om papirer på felgene. men de gidder ikke gjøre noe med det. var på BT på mandag og da sa de at breiere felg bak ikke var orginalt oge heller ikke lov med mindre jeg kunne finne typegodkjenning på det. rulle omkretsen er innen for 5% så det er lov. sporvidden er ikke endret for mye eller noe sånn. så det var lov. eneste som ikke var lov var 8,5 forran og 9,5 bak med mindre det fantes typegodkjenning på det. hadde alpina hatt 8,5 /9,5 så kunne jeg brukt det. men siden alpina har 9 / 10 så kan det ikke brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå