Gladsild Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Vurderer å selge godbilen. Men er ikke sikker på hvor mye jeg kan forvente å få for den. Noen der ute med peiling? evt bud? Ny rieger styling, nytt anlegg med høyttalere, forsterker og sub. Strøken bil, ingen rust. tectylert hjulkasser. blank i lakken, men noe steinsprut. gjort litt med den =) for bilder med mer se prosjekttråden jeg startet da jeg kjøpte den. har ikke gått mer enn 135 000KM. 98 modell, importert fra tyskland en gang i tiden. hatt 3 norske eiere. pent kjørt. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 nå er vel 318I Touring ikke så høyt listet, men din er jo noe spesiell, så kanskje 60 000? er det lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladsild Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 betalte 69 000 for den, og brukt mye penger på den etter det også, så synes det er veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg