nightmare Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 noe slakke i den da?? Jeg byr 300 + frakt for den om det ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 vet ikke om det er noe serlig slark i den. har ikke kjørt den selv. noen måte jeg finner det ut på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 prøv å sving ratte fra side til side ute å starte bilen.. da kjenner du godt om det er slakke i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 prøv å sving ratte fra side til side ute å starte bilen.. da kjenner du godt om det er slakke i den. hehe jada. såppas vet jeg da.. men den er tatt ut. og gidder ikke å sette den på igjen.. uansett har de en strammeskrue om det er litt. jeg tror ikke den er så ille. resten av forstillinga var faktisk ganske så bra. fikk ikke en eneste anmerkning på eugodkjenning! på den bilen det står på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 bilen er nå solgt. jeg har nå følgende deler: 4 calippere 4 dører (mest sansynelig solgt) orginale baklykter bakre stabstag (orginal) snekke (servo) baksete og rygg 4 orginale fjører (demperfjører) midkonsol (mest sansynelig solgt) er ikke nødvendig å spørre om noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 bilen er nå solgt. jeg har nå følgende deler: 4 calippere orginale baklykter bakre stabstag (orginal) baksete og rygg er ikke nødvendig å spørre om noe annet! noen som trenger baksetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå