Tomsti Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 driver og fantaserer om kjørecomputer i e36en, og har noen spørsmål rundt dette. jeg har analog klokke, åssen veit jeg da om jeg kan installere kjørecomputer, eller er dette en selvfølge at alle e36er har mulighet for kjørecomputer? og hva er en evnt vanlig bruktpris for den lille og den store?
espulus Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Mener det skal være ledninger der, så det er bare plug and play, TROR jeg.. Her er en link til en som selges på forumet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=130457&highlight= Nåpris på den er 800kr Det er forresten den store
Tomsti Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 se der ja, er det vanskelig å sette inn? plug and play hørtes lettvint ut
espulus Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Har ikke vært ute med min enda, men det er vel noen "klips" i overkant eller underkant av comp'en som du må få ut av sporet.. Da skal det bare være å trekke den ut EDIT: Samme oppskrift når den skal inn tipper jeg.. Så nå at du hadde klokke osv. Da vet jeg ikke annet enn det jeg har skrevet :b
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 her har du en som har hatt analog og kobla til stor kjørekomputer http://www.dazultra.co.uk/bmw/obc/ anbefale da og kjøpe kjørekomputer med begge kablene da det blir lettere og koble så må du vel ha en gong hvis du ikke har det. Dette ligger under rattet.
Tomsti Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 den gongen, har det noe med en viss celcius så gonger den liksom?
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 nei det er den som plinger når du f.eks har satt en fartsgrense du skal holde deg til og du bryter den eller at du har glemt lyset på.
Tomsti Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 åh ja, faen, mente og lest det et sted. i bilen din, var det lagt opp ledninger til kompen?
Tomsti Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 åh ja, faen, mente og lest det et sted. i bilen din, var det lagt opp ledninger til kompen? herlig DIY forresten, Kosaisan
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 nei var ikke lagt opp ledning til dette bare til temperatur egentlig så koblet til det meste selv hadde den minste kjørekomputeren på bilen orginalt.
Tomsti Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 hau, ække så fan av ledninger. kosta det mye totalt?
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 hehe er ikke så vanskelig faktisk bare markere hvert enkelt ledning som du legger opp så du veit hva du går til når det går i surr. Kosta rundt 200kr uten kjørekomputeren da i ledninger, tape og små ting.
Tomsti Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 får få noen som kan ledninger til å gjøre det, begynner ikke med noe sånt sjøl! skulle ha kjøpt din kosaisan med glede, men hakke penger nå
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 er faktisk ikke så vanskelig alle ledninger går fra instrumentpanel og til kjørekomputern har en annen du kan kjøpe billig da det er pixelfeil på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå