Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver og fantaserer om kjørecomputer i e36en, og har noen spørsmål rundt dette.

jeg har analog klokke, åssen veit jeg da om jeg kan installere kjørecomputer, eller er dette en selvfølge at alle e36er har mulighet for kjørecomputer?

og hva er en evnt vanlig bruktpris for den lille og den store?

Skrevet

Har ikke vært ute med min enda, men det er vel noen "klips" i overkant eller underkant av comp'en som du må få ut av sporet.. Da skal det bare være å trekke den ut :)

EDIT: Samme oppskrift når den skal inn tipper jeg.. Så nå at du hadde klokke osv. Da vet jeg ikke annet enn det jeg har skrevet :b

Skrevet

nei det er den som plinger når du f.eks har satt en fartsgrense du skal holde deg til og du bryter den ;) eller at du har glemt lyset på.

Skrevet

nei var ikke lagt opp ledning til dette bare til temperatur egentlig så koblet til det meste selv ;) hadde den minste kjørekomputeren på bilen orginalt.

Skrevet

hehe er ikke så vanskelig faktisk bare markere hvert enkelt ledning som du legger opp så du veit hva du går til når det går i surr. Kosta rundt 200kr uten kjørekomputeren da i ledninger, tape og små ting.

Skrevet

får få noen som kan ledninger til å gjøre det, begynner ikke med noe sånt sjøl! skulle ha kjøpt din kosaisan med glede, men hakke penger nå :(

Skrevet

er faktisk ikke så vanskelig alle ledninger går fra instrumentpanel og til kjørekomputern ;) har en annen du kan kjøpe billig da det er pixelfeil på den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...