Bauge Racing Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 hallo .. sjekka litt på bimmeren i dag sia den gjekk litt løye i det siste .. så har eg kommet fram te at pumpa ikke slår inn så den driv å suger bensenen heilt fram ... motoren høres ut so en moped uten bensin at den stigg på turtallet .. men så lure eg på kor bensin rele på bmw e ? og om pumpa ligg i tank eller på utsiden ? er en e34 24 vent maskin...
Mons1 Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Framme i motorrommet på passasjersiden mot torpedoveggen er det en svart plastboks. Inni denne boksen finner du ECU, ABS og 3stk releer. Ene er for hovedstrømmen til ECU'en, en for Lambda-forvarming og den siste er bensinpumpen. Kan være flere ting avhengig av modell og utstyr. Releene er like så det er litt vanskelig å si hvem som er hva. Pumpa ligger dessverre i tanken Jeg har byttet en så det vet jeg. RS hallo .. sjekka litt på bimmeren i dag sia den gjekk litt løye i det siste .. så har eg kommet fram te at pumpa ikke slår inn så den driv å suger bensenen heilt fram ... motoren høres ut so en moped uten bensin at den stigg på turtallet .. men så lure eg på kor bensin rele på bmw e ? og om pumpa ligg i tank eller på utsiden ? er en e34 24 vent maskin...
Bauge Racing Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 det so var så løye var at pumpa slo inn en gang .. men ikke etterpå eg prøvde .. tok på tenninga og den sura baki der .. men ikke andre gangen ...
kbteknik Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 hvis du prøver å kortslutte de 2 grøn/lilla ledninger på det ene relæet, det skal starte bensinpumpen. men hvis ikke bensinpumpen går kjører ikke motor på tomgang engang,
Bauge Racing Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 kunne noen ligget inn et bilde til meg ? bilen går og alt .. men går så forbanna løyet .. men får ta av toppdeksele og bytte pakningen rundt pluggene sia er sikkert det so lure meg :/ eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå