Thomas N Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Hei Har fram og baksete til e36 4 dørs til salgs Dønn strøkent Kom med bud om noen er interesert Dette er ikke sport interiør eller vader eller noe slikt, bare vanlig skinn, men er pent,ikke nedsotte støtter på sidene osv
Clerion Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Åfyfaen =p hadde vært deilig vet jeg! Bare synd jeg ikke har råd =/
Thomas N Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Byr 2k for framstolene Vil helst bli kvitt det samlet
Thomas N Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Pris for alt ca? sender du? Kom med bud Du bor jo på Hitra, ikke lange veien derfra til Aure vetdu:)
VegarV Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 3500 for alt. Sender du til Kristiansand? Mvh Vegar
espulus Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Kan du sende meg bilder av hele interiøret på pm?
kjellan Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Pris for alt ca? sender du? Kom med bud Du bor jo på Hitra, ikke lange veien derfra til Aure vetdu:) Akkurat dt som e litt fint med dt å 7h. Ska tenk litt på dt i natt æ.
Thomas N Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 3500 for alt. Sender du til Kristiansand?Mvh Vegar Frister ikke det nei Akkurat
Thomas N Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Kan du sende meg bilder av hele interiøret på pm? Skal se hva jeg får til i helga engang
Thomas N Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Pris for alt ca? sender du? Kom med bud Du bor jo på Hitra, ikke lange veien derfra til Aure vetdu:) Akkurat dt som e litt fint med dt å 7h. Ska tenk litt på dt i natt æ. Bare og kom og hent det Hehe
espulus Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Kan du sende meg bilder av hele interiøret på pm? Skal se hva jeg får til i helga engang Supert Bor ikke "så langt unna" jeg heller. Verdt turen om prisen havner under det jeg har fått priset av en proff-kar som kanskje skal trekke om setene mine :b
kennny Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 BILDER????? Meget irnterisert!!! gjerne på pm:)
Thomas N Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 BILDER????? Meget irnterisert!!! gjerne på pm:) Kan sende i løpet av helga som kommer om det fortsatt er av interesse, glemt helt av annonsen jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå