winchester Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Liker forresten nettsiden deres, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Noen som har en spennede motor å putte i E30? Vil helst ha komplett med girkasse og eventuelt ledningsnett hvis det må til. Er ikke på utkikk etter 700 hesters show objekt, men vil gjøre E30 enda litt mer sportig enn 325 motoren som sitter i. Kom med forslag!Takk //Marius Jeg har en salgs annonse inne på deler til salgs, kan du kjøpte ferdig M30B34 til E30. 218Hk med chip, radiator, eksos. eneste aberet er at girkassen har dårlig syncro på 2.gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond andreassen Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Stroke opp til 2,8l og bygg turbo? Har mest lyst på noe jeg kan kaste rett i bilen Greit å ha 325n på hylla skulle det skje noe. har ein 327 motor me 325 topp... den passa rett på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har en komplett s38b38, men det blir vel kanskje litt høyere prisklasse enn du hadde tenkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Har en komplett s38b38, men det blir vel kanskje litt høyere prisklasse enn du hadde tenkt.. HVa skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 har en 530 v8er vis du er intr sinnsykt morro motor i e30 med masse moment! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 har en 530 v8er vis du er intr sinnsykt morro motor i e30 med masse moment! Hvordan er det å sette den i en E30? Hva trenger jeg? Hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 har alt av ledningsnett og styringer til motoren. er flere som har montert disse motorene i e30 så er nok ikke umulig. kan nevne at det går en e30 her i bergen med sånn motor godkjent i vognkort vi kommer fram til en grei pris vis du er intr mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 har en s50b30 jeg kan selge. med gir og det som trengs hadde samme motor i en e30m3 jeg hadde før, og det flytter seg greit nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå