EirikL Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Selger et byggesett fra Fujimi av en skikkelig klassiker. Settet er selvfølgelig komplett med instruksjoner og ingen av posene med deler er åpnet, bortsett fra selve karroseriet. Ingen løse deler og alle klistremerker (instrumenter, emblemer osv) er intakte. Rosinen i pølsa er at settet leveres med BBS RS 1 felger . Pris 250,- inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Dette frister, men har mye annet å bruke penger på nå! ;'( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Neida, det er bare noe du tror Kjøp, kjøp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 200 ink frakt ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Selger ikke for under prisantydning, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg tar denne, om du har den enda da I så fall send meg Pm med konto nr ditt så fører jeg over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har du ett til, kjøper jeg ett jeg at deg. PM meg om du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Solgt til Bimmersimen. Jeg har dessverre ikke flere akkurat nå. Men får jeg tak i, kommer de ut her med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå