RemyNG Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 bestilte speil adapter til bilen for noen uker siden og sendte mail til dem om når det ble sendt. Fikk igjen mail og sa dem skulle sende den på dagen men ennå er det ikke skjedd noe har sendt noe flere mail og ikke fått noe svar heller. Går litt treigt da det haster litt skal lakkere og venter bare på dette. Noen andre som har opplevd noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Trege? JA! fordi... Jeg bestilte en bakpotte i sommer. Etter en måned og 2 uker fikk jeg mail tilbake: " - beklager, varen er utgått." Og merk: dette var før fellesferien kom. Heretter blir det kun BMW-spesialister på meg.. Opplevde det samme med BS Bildeler. Der tok jeg 'tiden'n. 34 dager tok det å sende varen til meg i Tromsø. Huff.. Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 uff er såpass ja var vel kanskje dumt og forskudds betale for dette da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 noen som veit andre steder dem selger speil adapter til grei pris, har prøvd på Caprizonetuning der har jeg ventet for lenge og Autoshineshop som aldri svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Prøv å finne på ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 sitter og vurderer det men frakt fra USA kan ta litt tid har bestilt mye der og ventet 2-3 uker på før det kommer fram. Og den tia har jeg ikke da speila skulle vært lakkert for lenge sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå