BMWtotti Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Noen som har noe tips? Koster vel ca 4500 for ei ny hos Motorteknikk. Fint hvis det er noe som vet om noen billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nueva Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Greie potter på biltema da x) Ellers er det VERD en tur til høggern, får og leite litt får de BILLIG der =) om ikke kan jeg høre med en kompis av meg som har ei potte liggende fra 520 som du kan få får en rimelig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg har komplett eksos fra 525 i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Greie potter på biltema da x)Ellers er det VERD en tur til høggern, får og leite litt får de BILLIG der =) om ikke kan jeg høre med en kompis av meg som har ei potte liggende fra 520 som du kan få får en rimelig penge Takk for tipset om biltema. Kanksje jeg kjøper der. Kun av interesse: Hvor mye skal han ah for potta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå