Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
De som stod på bilen vi kjøpte med deg det, de som plutselig ikke var der da du leverte bilen å du sa du ikke hadde lengere da jeg spurte, litt av en luring du!

nei, de som stod på ble førsøkt stjelt,som jeg også sa til damen din på tlf når hun ringte, dermed knust glass og de hang og slang, kjøpte nye men kom aldri så langt og montere de. og på annonsebildene så var org vanlige speil montert så hvorfor så mye klaging på de speilene når det ikke er brukt noen bilder osv i annonsen med de speilene????????

Det er bare pissprat å det veit du bilen stod annonsert både med speil å stabbstag men begge manglet, men nåkk om det bilen ble kjøpt å solgt igjen kort tid etter..
Skrevet

jaja det med stabstag er greit, det var ikke med når bilen ble kjøpt, men speilene var ikke på annonsebildene og stått med org speil siden fjor høst. jeg har bildene fra annonsen ennå, så at du ikke ser forskjell på org. vanlige og m5 aerodynamic speil er tydelig.

her er salgsannonsen på bilen, døm selv, hvertfall ikke jeg som snakker piss!!!!!!!!!!!!!

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...