///MPower Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 jaha? hvem fikk speila? har ikke hørt noe jonm fikk de.....
patricko Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 De som stod på bilen vi kjøpte med deg det, de som plutselig ikke var der da du leverte bilen å du sa du ikke hadde lengere da jeg spurte, litt av en luring du! nei, de som stod på ble førsøkt stjelt,som jeg også sa til damen din på tlf når hun ringte, dermed knust glass og de hang og slang, kjøpte nye men kom aldri så langt og montere de. og på annonsebildene så var org vanlige speil montert så hvorfor så mye klaging på de speilene når det ikke er brukt noen bilder osv i annonsen med de speilene???????? Det er bare pissprat å det veit du bilen stod annonsert både med speil å stabbstag men begge manglet, men nåkk om det bilen ble kjøpt å solgt igjen kort tid etter..
///MPower Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 jaja det med stabstag er greit, det var ikke med når bilen ble kjøpt, men speilene var ikke på annonsebildene og stått med org speil siden fjor høst. jeg har bildene fra annonsen ennå, så at du ikke ser forskjell på org. vanlige og m5 aerodynamic speil er tydelig. her er salgsannonsen på bilen, døm selv, hvertfall ikke jeg som snakker piss!!!!!!!!!!!!! http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
Hoem Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Husker også ///MPower sin salgsanonnse, ingen M5 speil på den da.
patricko Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 var noe annet som stod her på bimmers, men det var jo bare småtterier i forhold til alt av feil å mangler på bilen men det er en annen historie
mod000 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 noen som vet av m-speil til e34? kanskje i nærheten av sør-trøndelag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå