rollertoy Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Ikke helt strøkne felger på sommerdekka, så jeg tenkte jeg skulle lakke de sorte i løpet av vinteren. Tenkte ikke jeg skulle legge så mye penger i det, siden de ikke er strøkne, men det burde jo se litt greit ut. Kom med innspill og ideer Hva ville du gjort?
Breitling Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Lakk dem sølv heller. Sorte felger på en sort bil gjør at felgene "forsvinner", blir bare for mye sort. Sølv syns jeg er det peneste....
EirikL Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg er heller ingen fan av sorte felger på sort bil pga at de forsvinner. Men det kan kanskje bli tøft med gunmetal med rød time-attack på?
rollertoy Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg vil ha sorte felger Lyst til å kjøpe noen som er sorte i midten med litt innpress som er alu. men hakke råd. så da tenkte jeg å lakke de jeg har sorte, de er jo ikke pene, så det gjør egentlig ikke noe om de forsvinner litt
TorErling Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Svarte felger kan bli veldig fett, spør du meg.. men da må du kjøre stilen fult ut, slik som denne..
rollertoy Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Har E46 der alt annet er sort... så jeg tror det kan bli bra.. Mangler bare sota lykter og blinkers da.. .)
lloydsb Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 farge de koks grå\titan farget, de passer mørke farger bra!
rollertoy Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Tenkte egentlig på fremgangsmåten jeg da... Hvordan gjøre det best og billigst mulig, med tanke på pussing og lakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå