thomas_ja Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg kjører vortec kompressor kit ifra ess på m52 motor med s50/52 oljefilterhus, detter er bolton. Ess lager reimhjul etter hva du vil ha, så det er sikkert ikke noe problem. Har ett reimhjul til å sette nede på veiva, som skal lada 0,75 hvis det kan være av interresse etterhvert. Men spørs jo hvor stort hjul det er på kompressoren.
Beivakongen Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 får ta ein tlf til ESS norge og spør om dei vil skreddersy noko til S50. Skal oppdatere her dersom eg får noko svar Fikk du svar?
oddis Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Ettersom jeg skjønner hadde ESS en del problem med kompressorkitene de lagde for S50, fordi motorene knapt klarte belastningen. Meget marginaliserte deler. Vet om tre S50 motorer som har rast på 0,4 bar med overladd med orginal innmat. Jeg fant ikke bildet som viser forskjellen mellom et S50 stempel og et S54 stempel, men da jeg finner det igjen skal jeg poste det. S54 motoren har også MLS pakning orginalt, og ettersom jeg skjønner kan ESS gå god for opp mot 550hk. Korrekt meg om jeg har fått feil info.
Niklas Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 får ta ein tlf til ESS norge og spør om dei vil skreddersy noko til S50. Skal oppdatere her dersom eg får noko svar Fikk du svar? Det blei aldri til at eg tok kontakt med ESS, la kompressor prosjektet på hylla for øyeblikket..
einar Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 jeg har kompressor på s50 b32 har fott det fra rms i usa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå