Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hei skal no selge M-TECH 1 fanger framme, fanger bak, sideskjørt (av typen som ikkje går opp på sidene) og "m3 look" vinge med flap, har og to orginale m3 framskjermer i stål som eg selger og.. Delene ligger i Førde - Sogn og Fjordane ! Gje bud folkens bilder kommer i morgen ! ! Ta kontakt på 97581965 eller på pm. Bilder : Bakfangeren er heil og fin.. Sideskjørta er og pene framfangeren er lappa litt på, sjølve støtfangeren i stål er litt skjeiv og.. Vinge med flap, den er delvis nedpussa, i bra stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Det glømte eg pina deg og seie, har Brock B1 for 4000 kroner med ok dekk.. er litt kast, men forsvinner med en god balansering, kan ikkje garantere det, men meiner det skal gå ! SOLGT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Legg ut bilder av delene så skal du se at du får mye bedre respons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Eg kan ornde frakt Førde - Bergen om det skulle bli aktuellt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 mye for m-tech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Eg kan ornde frakt Førde - Bergen om det skulle bli aktuellt;) Takker aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 hvor mye for frontfangern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hvor mye skal du ha for alle M-tech I delene du har? Bare lurer, hadde vært kjekt med et nesten komplett M-tech I sett liggendes på lur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Go kveld folkens, har våre på verkstedet i heile dag, så har ikkje fått svart her før no.. Alle delene er solgt utenom m3 framskjermene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 er muligens intr i vingen. Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Jepp får lufte denne tråden igjenn eg då, Felgene som var solgt til en kar med Ascona B vart ikkje solgt alikavell fordi dei ikkje går på bilen hans.. M-tech delene + vinga skulle bli henta av en kar ifra ålesund, men han har slutta å gje lyd ifra seg, så da er dei delene OG til salgs igjenn Ser helst att delene blir henta, frakt Førde-Bergen skal eg fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Pris på M-tech 1 delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 jeg er intressert i framfanger og brock b1 vet ikke av noen måte å få frakta det til trondheim? koster vell en formue i frakt ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 pris på vinga jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå