Piddi2 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hvilke olje bør jeg bruke på en 1997 e39? Jeg vet castrol,men hvilke av de. På gir kassen og diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Manuell eller automat gir? Diffen regner jeg med er uten sperre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 BMW 5-Serien 520i (1995-2000) -------------------------------------------------------------------------------- Motor M52 B20 Smøringshette 6,5 liter Brukstype: Normal EDGE Sport 0W-40 EDGE 5W-30 EDGE 0W-30 Differensial, bak, selvsperrende Smøringshette 1 liter Brukstype: Normal SAF-XJ 75W-140 Differensial, bak Smøringshette 1 liter Brukstype: Normal SAF-XO 75W-90 SAF-XJ 75W-140 Overføring, automat 5/1 Brukstype: Normal Transmax Z Overføring, manuell 5/1 Smøringshette 1,1 liter Brukstype: Normal SMX-S 75W-85 Hydraulikksystem, servostyring/nivåregulering Brukstype: Normal Se håndbok Hydraulisk bremse-/clutch-system Brukstype: Normal Sjekk/skift: Bytt 24 måneder Response DOT 4 Servostyring Smøringshette 1,2 liter Brukstype: Normal Transmax Z ATF TQ DIII Kjølesystem Smøringshette 10,5 liter Brukstype: Normal Sjekk/skift: Bytt 36 måneder Antifreeze SF Antifreeze NF Antifreeze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå