Gunnar Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Sistnevnte er jeg interessert i å høre mer om Hvordan funker det systemet? Har sånn timer i bilen min og, men ingen webasto. Det er såvidt meg bekjent bare at bilen starter kupévifta på satt tidspunkt, slik at du har fått bytta ut den 50 grader varme lufta inni bilen med friskluft før du kommer ut fra jobb og skal hjem. Det er nok det trådstarter også har, og altså ikke Webasto.
Trollet_ Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Har Webasto som tillegsvarmer på min e39 530dat, men kun AUX ventilation i navi-menyen siden det er importbil, hadde det vært en norsk bil ville det i tilleg vært et program som heter AUX heating, koster et par lapper hos BMW og få programmert slik at man får AUX heating i tilleg hvis du er i tvil om du har Webasto tillegsvarmer kan du sette deg inn i bilen når den er kald, sette på tenninga i posisjon 2 uten og starte bilen (siste hakket før startmotoren snurrer), så setter du på coupevifta og varmeapparatet på fullt, blir det varmt etter en liten stund har du tillegsvarmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå