Oil drop man Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Har 4 stk.Enzo Cup 8-17 alu felger,et 15 tror jeg,de er til 5-6-7 serie,disse selges,eller byttes i 15" alu felger til E39...kom med bud-bytteforslag..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 pris du har tenkt dæ for dæm da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Bud,selges billig ved hurtig avgjørelse,må hentes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hva slags 15" felger er du ute etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 byr 1000 for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hva slags 15" felger er du ute etter da? Helt standard 7-15 alu felger,gjerne orginale.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 byr 1000 for de Notert...men husk!!,de må hentes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Kan desverre ikke hente dem, men betale selvsagt frakten viss du sender!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg har no orginale e34 felger hvis du vil ha? kan ordne bilder nu straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg har no orginale e34 felger hvis du vil ha? kan ordne bilder nu straks Hvis det er orginale E34 felger du har,så passer vel ikke de til E39,E34 har 72,5 mm nav,mens E39 har 74,1.....tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 De går da på.. 5x120 hvertfall Slik ser de ut hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 De går da på.. 5x120 hvertfall Slik ser de ut hvertfall... Ta ett mål av senterhullet på de da......bare for å være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Fikk ikke skyvelæret neddi.... men målte 7.4cm på meterstokken De satt på en e34... og har stått på en e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Fikk ikke skyvelæret neddi.... men målte 7.4cm på meterstokkenDe satt på en e34... og har stått på en e28 Ok,de ser litt "Slitt" ut i lakken ser jeg,så jeg får tenke litt på det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Den andre felgen så endel bedre ut kan eventuelt knipse bilde av alle fire imorgen så du får sett de bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå