Gå til innhold

Hvor får man rimelig luftdrevet slipemaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger slipemaskin for scotch-pads og lignende med hurtigfeste, og liker veldig godt de luftdrevne variantene. Lette å kontrollere kontra el.verktøy. Dessverre finner jeg ikke hos verken Clasern eller Biltema. Noen tips uten at det koster mange tusenlapper?

Skrevet
Trenger vinkelsliper for scotch-pads og lignende med hurtigfeste, og liker veldig godt de luftdrevne variantene. Lette å kontrollere kontra el.verktøy. Dessverre finner jeg ikke hos verken Clasern eller Biltema. Noen tips uten at det koster mange tusenlapper?

du mener disse småe? får å bruke på kompressor? biltema har slike? jeg har selv et par derrifra, wurth har jo eventuelt da, men koster jo flesk.

Skrevet

Ja, har funnet denne hos Biltema:

Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-083_l.jpg

... men det er ikke sånn jeg egentlig vil ha. Vi har noen som ser mer ut som en trykkdrevet vinkelsliper på jobb, men med skrulås/hurtigfeste på slipeskivene.

Kanskje denne passer 3M-padsene?

Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-085_l.jpg

Skrevet
Ja, har funnet denne hos Biltema:

Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-083_l.jpg

... men det er ikke sånn jeg egentlig vil ha. Vi har noen som ser mer ut som en trykkdrevet vinkelsliper på jobb, men med skrulås/hurtigfeste på slipeskivene.

Kanskje denne passer 3M-padsene?

Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-085_l.jpg

ingen av di der ligner på den jeg har? men den nederste der er vell til slik sliping med steiner på enden?

jeg har en slik:

hm8kw61ze236pl1u7o63.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...