Gå til innhold

Hvor får man rimelig luftdrevet slipemaskin?


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger slipemaskin for scotch-pads og lignende med hurtigfeste, og liker veldig godt de luftdrevne variantene. Lette å kontrollere kontra el.verktøy. Dessverre finner jeg ikke hos verken Clasern eller Biltema. Noen tips uten at det koster mange tusenlapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vinkelsliper for scotch-pads og lignende med hurtigfeste, og liker veldig godt de luftdrevne variantene. Lette å kontrollere kontra el.verktøy. Dessverre finner jeg ikke hos verken Clasern eller Biltema. Noen tips uten at det koster mange tusenlapper?

du mener disse småe? får å bruke på kompressor? biltema har slike? jeg har selv et par derrifra, wurth har jo eventuelt da, men koster jo flesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har funnet denne hos Biltema:

Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-083_l.jpg

... men det er ikke sånn jeg egentlig vil ha. Vi har noen som ser mer ut som en trykkdrevet vinkelsliper på jobb, men med skrulås/hurtigfeste på slipeskivene.

Kanskje denne passer 3M-padsene?

Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-085_l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har funnet denne hos Biltema:

Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-083_l.jpg

... men det er ikke sånn jeg egentlig vil ha. Vi har noen som ser mer ut som en trykkdrevet vinkelsliper på jobb, men med skrulås/hurtigfeste på slipeskivene.

Kanskje denne passer 3M-padsene?

Archive%5CProduct_images%5C15%5CLarge%5C15-085_l.jpg

ingen av di der ligner på den jeg har? men den nederste der er vell til slik sliping med steiner på enden?

jeg har en slik:

hm8kw61ze236pl1u7o63.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...