Gå til innhold

03 E39 520IA Touring M-Sport


Hansee
 Share

Anbefalte innlegg

Etter 14 diverse VAG og like mange år med lappen, falt valget denne gang på en BMW. Har i mange år ignorert en BMW-eiers entusiasme og skryt av kjøreglede og komfort. Forventningene var derfor høye når jeg prøvde denne, som også ble med meg hjem. Strålende fornøyd så langt og bilen innfridde mer enn jeg håpet på.

2003 BMW 520IA Touring M-Sport

2.2 170HK

Supersport 50mm understell. Nivåregulering/luft bak.

Xenon, cruise, multiratt, defa, kjørecomp ++

Sort tak, interiør og alcantara/stoff sportseter

Hjul: Work Rezax II - 9,5x18 bak og 8,5x18 foran. Innpress ukjent.

Ikke stort jeg skal gjøre, men har en liten liste allerede :)

Justere litt ned i rumpa

Fjerne øyelokk

Gule tåkelys

Spacere foran

Tone alle vinduer

Hvite leds i angel eyes og rund baut

Her er noen bilder fra forrige eier ...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingenting annet å si enn nydelig bil! Finner ingenting jeg ville gjort anderledes. Felgene var dritfete og når lyktelistene er borte og spacerne er på plass fremme, er du i mål i mine øyne. Grattis med flott vogn 8)

PS: det står E93 i headingen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting annet å si enn nydelig bil! Finner ingenting jeg ville gjort anderledes. Felgene var dritfete og når lyktelistene er borte og spacerne er på plass fremme, er du i mål i mine øyne. Grattis med flott vogn 8)

PS: det står E93 i headingen din :)

Enig der.. ble overrasket over hvor pen denne var! og jeg stusset også over E93 ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting annet å si enn nydelig bil! Finner ingenting jeg ville gjort anderledes. Felgene var dritfete og når lyktelistene er borte og spacerne er på plass fremme, er du i mål i mine øyne. Grattis med flott vogn 8)

PS: det står E93 i headingen din :)

Takk for det. Ja, lyktelistene er en billig mod, men det kler ikke denne bilen. Håper det ikke er brukt mye tec7, så lyktene ikke blir ødelagt. Hadde samme runde på Passaten, men der var det brukt unødvendig mye og de ble aldri 100% igjen.

Skrivefeilen rettet :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pent stuk på denne :D

Hadde kanskje gjort seg med M5-speil for å gjøre m-looken komplett?

Bilen er visst en original M-Sport, men det skader vel ikke med M5-speil. La merke til at høyrespeilet har en liten sprekk, så her er det ingen grunn til å holde igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ebay finner man alt, men som all annen stylig er det vel noen leverandører som har bedre passform enn andre. Tips ang M5-speil?

Fant disse: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E39- ... 302wt_1165

m_mirror_e39_2.jpg

Bilen har nyrer og emblem på panser i karbon, så kanskje speil i samme stil hadde gjort seg?

carbonmirror4.jpg

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E39- ... 455wt_1165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har nyrer og emblem på panser i karbon, så kanskje speil i samme stil hadde gjort seg?

Jeg tror det kan bli tøft ja. Men det er litt smakssak.

Se om du finner en E39 på nettet med samme farge og carbonspeil, lettere å gjøre seg opp en mening da.. Men om du har allerede carbon-detaljer, så burde jo saken være enkel! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...