aottesen Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hver gang motoren min har vært startet og kjørt varm, parkert og skal startes igjen på "lunken" motor, må jeg dra til to, av og til tre ganger før den tenner. På kald motor starter den ALLTID. Jeg har spurt flere, og ingen klarer å gi meg noe spesielt svar. Jeg kan nevne hva som har vært gjort: Skiftet: -Innsugsmanifoil -Topp -Dyser -Plugger (NGK) -Kjølevannsføler -Vakumslanger -Startmotor (denne er det jo ingenting galt med, siden den alltid drar rundt) -Jording (fra batteri til karros, og karros til motor) -Batteri Det er vel det jeg kommer på .. Det er mer, men .. Har også pløyd forumet, men de fleste har skiftet det samme som meg mm. uten resultater. Bensintrykksregulator har også vært nevnt, uten at det har gitt resultater. Er det flere som har vært borti dette, og som har klart å kvittet seg med symptomene? Det er ikke det at det GJØR noe at det er som det er, men det virker litt teit når man f.eks skal av fergen, kjøre fra parkeringen på butikken osv. Det gir jo et enormt inntrykk av at det er en gammel, sliten bil. Noe det ikke er, i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 det er nok kaldstarten din som kødder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Kan du utdype? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå