Hopen Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Lurer på hovr mye det må valses og evt hvilken senk som anbefales for bruk av disse felgene på e30 cab?
Hopen Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 bump.. Har søkt på forumet men ikke funnet noe.
Lianes Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Lurer på hovr mye det må valses og evt hvilken senk som anbefales for bruk av disse felgene på e30 cab? Hei, har brock b1 felger på min med dissa dimensjonane og der blir litt trangt for bak hjula. men eg har valsa hjulbuar og då går det fint. Kjører på 255 / 40 / 17. Kjem seff ann på kor mykje senking du har på bilen. Eg har 40 mm bake ..
Hopen Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Er det valsa mye da? er 245\40\17 dekk på felgene jeg tenker å kjøpe..
Lianes Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Er det valsa mye da? er 245\40\17 dekk på felgene jeg tenker å kjøpe.. Ja på min er det ganske mye valsa. Men går sikkert ann å kjøre uten valsing også. og kjem ann på kor stiv bilen er bake.
Hawkon88 Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Du skal også være obs på at facelift og alle caber har litt lavere bakskjermer enn preface 2/4dørs. Som krever at du sannsynligvis må valse enda litt til, enn hva de med preface må. Det anbefales at du fjerner alt av subbing osv, ettersom for det første du sliter mye på dekkene, og "pusser" vekk lakken/rustbeskyttelsen på innsiden av skjermene. Husk at du har en del å gå på, ved å kun valse opp falsen, hvis du ikke liker "valse" looket. Jeg vet ikke om innpresset på brock varierer, men det bør du jo også være obs på..
Hopen Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Kan gjerne valse, men tror dere lakken tåler det da?:S
Hawkon88 Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 ja, du bruker en varmepistol, og varmer forsiktig opp lakken (og stålet) først, så lakken blir mer tøyelig, og bøyer seg, istedet for å sprekke.
hamansen Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 10x17" på e30 cab er ikke noe å anbefale.. har prøvd dette på min, og jeg har valsa bak tidligere for å bruke 8,5". 10" felg subber ca 5-6cm opp i skjermen, alså ikke på selve hjulbuen..
Hopen Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Okei, da satser jeg på 8,5 rundt om eller 16".. Takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå