ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 heisann, har nå kjøpt meg 2 stk Rockford fosgate T1 12" http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Men har ikke kasse enda, har prøvd en del kasser i bilen, men de fleste er for store noen som har bygget til e36 coupe før, og vet hvilke mål jeg kan bruke? skal helst romme rundt 100 liter. og vil at det skal se pent ut håper noen kan hjelpe MVH Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Denne kassen må du ta ut setene dine for å få inn i bilen. Vet ikke om alle coupèr har nedfellbare seter men. Kassen som er tegnet her er 5cm dypere enn den jeg har laget. Så den passer greit med volumet du trenger. 78.5cm er utvendig mål på kassen og det er brukt 19mm mdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Tusen takk for hjelpen! Har du denne kassa i en e36 coupe? passer den liksom? jeg kan ta ut setene ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Den kassa er laget til e36 coupe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Den kassa er laget til e36 coupe ja. nok en gang, tusen takk for hjelpen, du sparte meg for mye tid nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå