Gjest Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Hallo! Har akk byttet girkasse på min 325ix, og skulle starte den i sta! Men det var den ikke enig i! Prøvde å trillestarte den, men ingenting skjedde, pluggene blir våte, men den tenner ikke etter! Er det noen som har vært borti det samme ? Eneste "elektriske" som er blitt gjort er å bytte over reversføleren, og de andre følerene ! Trenger hjelp kjapt: o Snøen er på vei: p
en325ic Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 veivakselgiveren er vel plasert med kassa? ødelgat denne kansje!?
///Naitsirk Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 veivakselgiveren er vel plasert med kassa? ødelgat denne kansje!? Sitter vel på vibrasjonsdemperen forran på motoren den...??? Eller Edit: Nei du hadde rett
Gjest Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 hmm, kan være! Men dem funka på den kassa jeg tok dem ifra! Kan det være disse symtomer? Mulig å plassere disse feil ?
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 kansje du har byttet om på stikkene til girkasse følerene?
Gjest Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Tror ikke det, har prøvd alle muligheter, og tviler på at jeg kan ha kortsluttet noe siden begge er følere! Merkelig:S:S NULL gnist på plugger
E28 TURBO Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Ta ut følerne og ohm de. Sjekk om alle kompinasjoner og se om det er forskjeld på følerne. Sjekk de fysisk for skader på tuppen.
Gjest Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 kan prøve å ohme dem etterpå , vet dem ikke er fysisk skadd !: ) Men, er det normalt at bilen ikke skal få tenning når disse ikke funker ?
KalMar Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 kan prøve å ohme dem etterpå , vet dem ikke er fysisk skadd !: ) Men, er det normalt at bilen ikke skal få tenning når disse ikke funker ? Mener ganske sikkert at det er disse som styrer tenningen..
Eksos Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 veivakselgiveren er vel plasert med kassa? ødelgat denne kansje!? Sitter vel på vibrasjonsdemperen forran på motoren den...??? Eller Edit: Nei du hadde rett Litt rett hadde du m20b25 ble levert med begge deler, min har føler forran... Om du bare har byttet girkasse er det vell ikke mye annet der nede som styrer gnisten, må vell nesten vere føleren da, om den er kaputt får du null gnist..
Gjest Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Hmm, okei! Er det evt noen som har disse ?som jeg kan kjøpe ? eller hva dem heter så jeg kan finne dem på gs ? Står ingen delenr på dem..
Tore Diesel Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Sikker på at det ikke går an å justere litt på føleren som går mot girkassen? ( inn / ut )
GeirAndre Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 er 2 følere på kassa. den på reimhjul foran har ingenting med styring å gjøre. skal mye til å ødelegge veivfølerne, bare pass på det ikke er mye dritt å olje på dem og svinghjulet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå