Gå til innhold

Girkasse bytte = Bilen starter ikke !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytt plugger. Har hatt samme problemer som deg. Min gamle 325 nektet å starte når pluggene hadde blitt rå. Hjalp ikke å tørke dem /varme dem el. Måtte inn med nye.

Skrevet

Nei går ikke å justere på dem, sitter med o-ring og skrue ibakkant!

Kan prøve å bytte plugger, bare for sikkerhetskyld! Men bilen startet og gikk før jeg bytta girkassa..: o

Skrevet

Skru ut følere. Turn på motor. Se inn på svinghjul. Da skal du se en tapp som veivfølerene dine bruker som referanser. Denne "tappen" kan falle av, da er mtoor dø som du har beskrevet. At den har løsnet i arbeidet med girkassebytte, det er ikke utenkelig. Om følerene fungerte før du byttet girkasse, så styrker det min teori om den tappen som er på svinghjulet. At den er vekk.

Skrevet
Skru ut følere. Turn på motor. Se inn på svinghjul. Da skal du se en tapp som veivfølerene dine bruker som referanser. Denne "tappen" kan falle av, da er mtoor dø som du har beskrevet. At den har løsnet i arbeidet med girkassebytte, det er ikke utenkelig. Om følerene fungerte før du byttet girkasse, så styrker det min teori om den tappen som er på svinghjulet. At den er vekk.

auuu shitt: o

betyr det da at jeg må AV med hele faenskapet igjen om den har falt av?:OOO

Skrevet

uff, Det er den verste jobben jeg noen sinne har gjort tror jeg: o

Får se i morgen : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...