M3 Yngve Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg har vært test pilot på disse custom bærearmene i hele sesongen på min M3 E46, og de er virkelig konge å kjøre med. Så syns de måtte settes i produksjon, så flere kan få noe som virkelig holder. Her får du ikke problemer med at felg og dekk går i bærearmene, og ikke foringer som ikke orker mere. Er på lager til M3 E46, org E30 og E30 M3, da er de laget eksentriske, selv om foringen er laget sentrisk. Det blir laget til org E36 og M3 E36 3.2 etter vært. Disse koster 8000,-kr parret, med foringer, bolter og uniballs til stabbtag. Dvs bolt on. Er laget av cromo stål, er nyttbare unibols og pulver lakket. Tlf: 90141919. Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Najs 8000kr er universalpris? Dvs for e30 m3 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Najs 8000kr er universalpris? Dvs for e30 m3 også? Ja, for alle helt komplette, bolt on for 8000,-kr Kan jo se hva de alu dritten til E46 M3 koster nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette så heftig ut, merket du forskjell på disse og de orginale i E46'en din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette så heftig ut, merket du forskjell på disse og de orginale i E46'en din? Ja, kjørte i stykker 4 stk org i fjord. Så de er det en fryd å kjøre på "kurvsen" med. Har kjørt på veien også, og blir ikke noe særlig mere støy. Veier 3.2 kg pr stk med bolter og alt. Skal veie org M3 E30 og org alu M3 E46, så se hvor mye man ev sparer/ ikke sparer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Når jeg fikk disse på våren, ønsket mange disse. Når de nå er laget, er det ikke noe intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Tror bimmers er hardt rammet av finansvisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Når jeg fikk disse på våren, ønsket mange disse. Når de nå er laget, er det ikke noe intr. Kanskje det er større interresse for slikt på vårparten? Nå har vel de fleste satt bort banedyra for vinteren, så da er det ikke like lett å bruke såppass med penger før sessongen nærmer seg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Kan jo bli en fin jule presang fra mor kansje. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Kan jo bli en fin jule presang fra mor kansje. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Så disse passer til e46 328i? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Skal jeg dra av min org. bærearm da, så lager dere en kopi av den for å få til E36 også? Meget intressant. Men, cromo stål? Fortell mer om dette, hvorfor ikke aluminium? de fleste racebiler kjører jo med alu armer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Skal jeg dra av min org. bærearm da, så lager dere en kopi av den for å få til E36 også?Meget intressant. Men, cromo stål? Fortell mer om dette, hvorfor ikke aluminium? de fleste racebiler kjører jo med alu armer. Ja, "Petter smart" må ha en mal for å lage til E36. Å lage disse i alu, hadde kostet mye og disse holder. Noen har laga noen i alu, men da koster de ca 30-40k, og man får ikke noe bra sving. Cromo stål er strekt og ikke så tungt. Veide er org E30 nå, og den veier ca 4.5 kg. Så da sparer man litt vekt her også. Skal få veid den til alu fra E46 M3 også, en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 veide du orginal e30 el e30 m3? for den er vel alu så lite vekt besparende på e30 m3?men igjen mer solid disse her da;-) hvordan er det med støy med de i uniballs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Så disse passer til e46 328i? eller? Kan nok få laget så de passer til vanlig E46 også. Er noe forskjell på kule dimmen vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå