Gå til innhold

Nye custom bærearmer til M3 E46, org E30 og M3 E30 selges

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har vært test pilot på disse custom bærearmene i hele sesongen på min M3 E46, og de er virkelig konge å kjøre med. Så syns de måtte settes i produksjon, så flere kan få noe som virkelig holder. :D

Her får du ikke problemer med at felg og dekk går i bærearmene, og ikke foringer som ikke orker mere.

Er på lager til M3 E46, org E30 og E30 M3, da er de laget eksentriske, selv om foringen er laget sentrisk.

Det blir laget til org E36 og M3 E36 3.2 etter vært.

Disse koster 8000,-kr parret, med foringer, bolter og uniballs til stabbtag. Dvs bolt on.

Er laget av cromo stål, er nyttbare unibols og pulver lakket.

Tlf: 90141919. Yngve :D

5kepnjgrgst92ckxuk1b.jpg

z8zwdnu7296w59ngsu0j.jpg

bdjlmuqxfvc1x39mrfg9.jpg

o7dm2vwxd1pny27eexav.jpg

93nn5gio2stlgxmxhi9t.jpg

m96u9bz8vvtma0b1c2ki.jpg

r6b9qejgval8wkr9ogkv.jpg

y1o9189y6aetnjyed210.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette så heftig ut, merket du forskjell på disse og de orginale i E46'en din?

Ja, kjørte i stykker 4 stk org i fjord. Så de er det en fryd å kjøre på "kurvsen" med. Har kjørt på veien også, og blir ikke noe særlig mere støy.

Veier 3.2 kg pr stk med bolter og alt. Skal veie org M3 E30 og org alu M3 E46, så se hvor mye man ev sparer/ ikke sparer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk disse på våren, ønsket mange disse. Når de nå er laget, er det ikke noe intr. :roll:

Kanskje det er større interresse for slikt på vårparten? Nå har vel de fleste satt bort banedyra for vinteren, så da er det ikke like lett å bruke såppass med penger før sessongen nærmer seg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg dra av min org. bærearm da, så lager dere en kopi av den for å få til E36 også?

Meget intressant.

Men, cromo stål? Fortell mer om dette, hvorfor ikke aluminium? de fleste racebiler kjører jo med alu armer.

Ja, "Petter smart" må ha en mal for å lage til E36.

Å lage disse i alu, hadde kostet mye og disse holder. Noen har laga noen i alu, men da koster de ca 30-40k, og man får ikke noe bra sving.

Cromo stål er strekt og ikke så tungt.

Veide er org E30 nå, og den veier ca 4.5 kg. Så da sparer man litt vekt her også. :D

Skal få veid den til alu fra E46 M3 også, en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...