M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 veide du orginal e30 el e30 m3?for den er vel alu så lite vekt besparende på e30 m3?men igjen mer solid disse her da;-) hvordan er det med støy med de i uniballs? Veide org E30. Har ikke alu til M3 min jeg, selv det er en 89 mod Skal også veie E46 M3 sin i alu, har en ligende. Når det gjelder støy, så tror jeg ikke det blir så galt, men litt mere racing blir det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hadde gjerne bestilt hadde jeg fått de til min=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hadde gjerne bestilt hadde jeg fått de til min=) Kan nok få laget til din bil også. Med litt dipositum, så man slipper å brenne inne med dem feks. Jeg har en org E46 bærearm, som vi kan lage av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 hei. er dette noe som blir masse produsert.? tenker på hvis man ødelegger en, om det kan ta tid å få en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 kanskje jeg skal ha til m3 e36, du hører fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Noen mulighet for at dere kan få lagd noe slikt til min 02? Send PM isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Blir ikke masse produksjon, har noen få sett nå, så blir de laget på bestilling. For å kjøre i stykker noen sånt, må man kjøre av veien, banen noe så inni, eller noen annet. Da kan jeg skaffe nye vet du. Hm, er 02 langt fra E30 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Blir nok laget til alle E36 ink 3.2 alle E46 og som på lager M3 E46 og E30 alle og M3. Kunne nok prøve seg på 02 også. Deler som nye kuler og reserve bærearmer blir på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 hvor lang tid det å lage for e36 3,2liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 går ikke E30 og E36 om hverandre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 hvor lang tid det å lage for e36 3,2liter? Hm, det vet jeg ikke. Da vi ikke har en sånn å låne, må vi låne for å lage samme. Men alle delene er på lager. Så kan tippe, ca 2-4 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 går ikke E30 og E36 om hverandre da? De passer, men er vel ikke like? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 hva med e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 veide du orginal e30 el e30 m3?for den er vel alu så lite vekt besparende på e30 m3?men igjen mer solid disse her da;-) hvordan er det med støy med de i uniballs? Er det ikke bare Sport Evo og det siste/de to siste produksjonsårene av E30 M3 som har alu bærearmer orginalt. Eldre e30 m3 har da stål armer fra fabrikk. E30 m3 alu bærearmer er jo holdt for å være det beste orginale man får fra bmw til e36 og e30 m3 men det koster å være kar !! , og disse slites også. En amerikansk "hobby bmw bane-racing klubb" annbefalte av erfaring å bytte bmw's orginale bærearmer av stål (e30 og spesielt e36) hvert år ved mye hard banekjøring. E30 M3 armer i Alu (både ved bruk på e30 og e36) holdt fint i to år selv ved hard banekjøring. MEN, selv om at de i alu erfaringsmessig holder dobbelt så lange som de i stål ved banebruk er det noe annet ved gatebruk. Om man kjører lite eller ingen ting på bane og dermed sliter lite på kulene betyr ikke det at de i alu holder dobbelt så lenge som de i stål når årene kommer å går. Om de i stål ved lite kjøring holder i 10år gjør ikke de i alu det. De i alu bør byttes tidligere pga sjanse for materialtretthet, ikke at jeg har klart å finne noen som har klart å knekke armene i alu, men de fleste som har de i alu er kanskje klar over det med materialtretthet og bytter dem føre-var. Har selv kjøpt e30 m3 alu armene på min e36 m3 nå, dyr morro. Men litt "fancy stæsj" må man jo ha Nå har jeg forstyrret tråden lenge nok, kanskje jeg selv skal ha meg ett sett til e36 når jeg går lei prisen på e30m3 alu armene (Edited 04.03.2010) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå