Smaavik Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hei! Vurderer nå og selge bilen min til fordel for nyere bil. Innbytte kan også være intressant. Har en 1993mod E36 Coupe som er ombyggd av mekaniker på Emm Sport/Gs bildeler her i Tr.Heim, fra 318is til 325. Dette er ikke godkjent i vognkort enda. Coupe`n har nylig fått helt nytt supersport senkesett samt at den skal lakkeres i neste uke. Det vil da bli montert M3 sideskjørt og M3 diffusor i bakfanger. Dette er det eneste som mangler da den har frontfanger og speil fra m3 fra før. Bilen har sort skinn interiør. Har skiftet topp og radiator på Emm sport/Gs bildeler for 2 mnd siden da tidligere eier hadde kjørt den varm. Nytt slipesett ble da selvfølgerlig også montert. Kilometer standen på motor er nå ca 185.000km og bilen har gådd 211.000. Shortshift og M3 sperrediff er også blitt montert. Bilen har 8,5x18 og 9,5x18 hjul på sommeren og Orginale E34 M5 hjul på vinter. Usikker på pris på denne, bud eller innbytte i dyrere bil ønskes. Her er også et med vinterhjul slik den står nå Bedre bilder kommer, men det var bare dette jeg fant nå. Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Huump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 MandagsBump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Er det skilter på touringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Touringen har skilter vettu og er nettopp EU godkjent med 0 mangler for 2 nye år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Opp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 pris på coupen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Meget usikker på hva jeg kan få igjen for coupen.. Men kom veldig gjerne med bud/innbytte forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_89_x Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Meget usikker på hva jeg kan få igjen for coupen.. Men kom veldig gjerne med bud/innbytte forslag. visst du får den godkjent så kan det hende jeg er intresert i å bytte mot min bmw 523ia 1996 model Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg