arnet Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 har sett etter tester men finner ingen som hardet med.. Noen som har erfaring med denne typen dekk. dimensjon 225/45/17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Har hørt at de blir utrolig fort utslitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Her har du litt å lese på; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... ight=sonar http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ight=sonar http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... ight=sonar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 jeg fikk de med på en felgpakke en gang. utslitt på 1 sesong. men det blir jo de fleste lavprofildekk på bmw. har hatt både dyre og billige dekk, og aldri hatt dem to hele sesonger. og jeg kjører normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnet Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 takk for tilbakemeldingene. Har skiftet ut bakdeggene med sonar sx1. Hadde wredestein ultrac før. har wredestein ultrac foran siden det er litt igjen ennå på de, men merket med en gang at sonar sine støyet mye mindre enn wredestein dekka som står på foran, kan være på grunn av at de er helt nye og wredestein dekka er 3-4 år gamle..? wredestein dekka føles iallfall knallharde ut og det kommer en lyd som om hjulagrene er ødlagte men det ble helt bra igjen etter dekkbytte.. De kjentes litt ut som de ville slippe litt lettere på vått underlag enn wredestein sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Har akkurat samme typen dekk. Kjøpte dem i sommer og det tok ikke særlig lang tid før dekka ble slitt ned. Dårlige dekk på vått føre. Det kan jeg skrive under på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 utslitt på 1 sesong. men det blir jo de fleste lavprofildekk på bmw. har hatt både dyre og billige dekk, og aldri hatt dem to hele sesonger. og jeg kjører normalt Da må det jo være noe veldig galt med hjulstillingen på bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 nei, har hatt 4-hjulskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Fikk de med på felg pakka fra gs, og jeg er fornøyd, for de slepper som faen på vått føre! Men hvis du er ute etter et bra "track attack" dekk, så tror jeg at jeg ville gått for noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 nei, har hatt 4-hjulskontroll Hadde tatt en ny ett annet sted. Dekk holder i minst 2 sesonger ved vanlig kjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 dårlige dekk. etter ei stønn, bråker de så mye at det høres ut som du har gåene hjullager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå