fast Dog Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Skal skifte glasset men får ikke ut blinklys! hvordan får jeg ut dette? Hvordan tar jeg av grillen?Sliter men å få opp den listen som går under lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hjelp........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagga Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 skal til med samme oprasjon selv.. men har ikke sett noe på det enda.. men vist du har tolmodighet til å vente til neste helg så kan jeg fortelle deg.. men blir ikke gjort noe før da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Den er god! gi meg en tilbakemld når du har fikset det! Jeg legger jobben på hyllen så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nueva Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette er en ENKEL oppgave den "grillen" som går i underkant av lyktene (altså over hele fronten, er kun festet med noen simple klips, jeg bruker og først og rive grillen ifra på midten, og jobbe meg utåver på hver side =) blinklys glasset er festet med en skrue/clips i karosseriet, som man kommer fint til fra motorommet Alt dette ser du fint når du har revet av den front grillen/plasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Skiftet grill på min e34 for en stund siden, mener å huske at jeg var av med frontfangeren. fangeren er festet med 4 mutrer som ligger bak listene. Når du er av med fangeren så ser du lett hvordan du skal ta av grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Dette er en ENKEL oppgave den "grillen" som går i underkant av lyktene (altså over hele fronten, er kun festet med noen simple klips, jeg bruker og først og rive grillen ifra på midten, og jobbe meg utåver på hver side =) blinklys glasset er festet med en skrue/clips i karosseriet, som man kommer fint til fra motorommet Alt dette ser du fint når du har revet av den front grillen/plasten Mener du altså det bare er å rive fra midten og utover?? Så enkelt!?!??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ja det er faktisk så enkelt. Frontfangeren trenger ikkje å demonteres. Blinklysa sitter i en skrue ved siden av kjørelysa underpanseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Var nå ikke så enkelt da jeg gjorde det på min Mine blinklys var festa med 3 skruer hver, og de var et h****** å komme til! Stod der med et lite speil og banna og holdt på! Men gikk til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Skal skifte glasset men får ikke ut blinklys! hvordan får jeg ut dette? Hvordan tar jeg av grillen?Sliter men å få opp den listen som går under lyktene. Det er ikke nødvendig og ta av grillen for og ta ut blinklysa. det er 2 skruer som skal ut, også dytter du den framover. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=10 Skal du ha ut hovedlykt? http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagga Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Da har jeg gjort jobben med å bytte ut blinkelys fremme i hvite. Jobben som igrunnen så ganske vanskelig ut er faktisk egentlig lett.. først må du ta av dekslene bak lyktene. På passasjersiden har jeg luftfilterboks som er noe i veien.. bare å vippe av slangen å ta av den løse delen, så kommer du lett til. Da er det bare å skru løs di 3 skruene som holder blinkelyset(2 skruer i selve hovedlykta å 1 skru imot forskjermen). når dette er gjort er det bare å dra ut lykten og dytte i den nye å sette sammen. Så var det førersiden, her er det litt mer trangt men fortsatt ikke spesielt vanskelig. jeg løsnet spylertanken slik at jeg fikk vippen den bort.. klarte da å få ned ett skruejern å skru av skruene, som er likt som på andre siden. Så var det bare å skru sammen igjen å sette på plass tanken å skru fast. Tror jeg brukte ca 45 minutter på hele jobben. Og resultatet var verd det. I samme farten monterte jeg lyktelister på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 oki...trengte ikke å demontere grillen for å få ut blinklyset!?? supert... takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagga Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 næi.. trenger ikke demontere grillen.. er som sagt litt trangt.. men jeg hadde ingen problemer med å komme til å få skrudd ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå