brunsame Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 sjå der ja! d kan no sjå lovande ut!;D korleis e den å kjøre med da? bite som f...? noen som har et m20 svinghjul til salgs da?
mossel Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Den biter godt, men eneste rette på en banebil og langt fra umennsklig å kjøre med. Følg med/søk på Til Salgs foumet, der kommer det statid opp M20 svinghjul ti rundt 500,-
brunsame Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 okey;) vill do! takk for tipset! har ikkje tenkt denne veien før:p tenkt kun på komplette sett osv! var inne å kikket på bilen din mossel! fy faen for en bil! satte fart på skru lysta når jeg såg den! bare så domt jeg er på jobb i argentina å får ikkje jort noe med bilen på en god stund:(
brunsame Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Clutsen er nå bestilt! og trykk plate! har også fått tak i m20 svinghjul!
mossel Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 NB. Husk at du må ha M20 6-syl starter (320,323 eller 325), den er bolton på M50. Og at du mest sannsynlig må dreie litt av "dekselet" som ligger over veiva der du setter på svinghjulet.
brunsame Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 ja m20 er jo 6 sylindret alle sammen? 4 sylinderen i e30 heter vell m10? eller tar jeg feil? fikk du foresten pm`en jeg sendte deg mossel?
brunsame Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 hei ijen.. ser på denne tråden at det er forsjell på preface å face på m20 svinghulene.. hva må jeg bruke? har det noe å si? viewtopic.php?f=1&t=177082
brunsame Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Prøve montering av k-sport dempere og kamber stag. Foringene jeg har laget meg til diffen.. aluminium og knall hard plast.. k - sport bremsene! og sist, men ikkje minst har bøtte stolene komt på plass!
|Ole| Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Følger med Ser veldig bra ut, det er når man ser sånne prosjekt att man synst sitt eget er veldig lite igjennomfør GOOD work
brunsame Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 takker! sender skru lysten i været sånne kommentarer:) bare så domt jeg er på jobb i argentina... har uendlig lyst hjem å skru!
brunsame Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Noen som har vert borti å moddet styring for å få mere ratt utslag her? vet at om man kjøper z3 tannstag får man kjappere rattutslag, men man får vell ikkje bedre? Tenkte jeg skulle prøve å sveise ijen di orginale hullene i navene, og borre nye hull litt lengre fremme til styre stagene.. noen som tror det vill funke? I følge min teori vill man da få mye mer vinkel på hjulene siden tannstaget går like langt ut, men styrestagene er festet lengre fram på navet..
Rossevold Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Bære å komme dej heimjenn å skru, ej stille sikkert en kveld eller 5 når ej kjøme mej heimjenn, bære å plinge!
brunsame Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 hehe! ja, kribla i fingrane ette å bjønde å skru ijen no, etter noen månder med 0 skru lyst! flott at du stille:) hjelpe på motivasjon å sleppe å ver aleine nedi lokalet! Skal rydde ut der nede no so ej fer plass til fiestan! hehe! kommer vell en tråd her om den også! ford fiesta mk2 med m50b25 motor og bakhjulstrekk;)
Iv3rs3n Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Flott prosjekt dette.. Men lurer på en ting, hvordan gikk det til med m20 svinghjul og starter over på denne? Vet det skal være bolt on, men noen på forrige side snakket om at du måtte dreie av noe ? Hva gjorde du? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå