brunsame Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Da er sort lakk funnet sin plass i bilen:) så i morgen blir det vell kvitt velte bur:) har tatt bilder, men får ikkje til å laste opp med iphonen.. Noen som veit korleis an jer det? Med gamle sony ericsson min kunne jeg laste bilder rett på bimmers:s
brunsame Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 bilder fra det som har skjedd siste dagene.. Bilen ble pusset ned å grunnet innvendig Så ble det lakket svart.. Så har buret fått ett lag med kvit lakk, men ser at jeg må lakke et lag til..
brunsame Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Så var planen å lage nye foringer til diffen.. Presset ut di gamle orginale foringen.. Dreiet nye i knall hard plast.. så tok jeg en rustfri aksling å borret hull i midten..
brunsame Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Fikk presset i foringen til festet i forkant.. Men så gikk det til helvette!! Skulle presse i den ene foringen til festet i bak kant.. men foringen var tydligvis pittelitt for tjukk, så det endte med en smell og ble sjående aånn ut Men får bare kjøpe en ny, dreie av en liten millimeter på foringen å prøve på nytt!
brunsame Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Da har jeg fått kjøpt ny holder:) kjøpte også powerflex foringer tiil stabb stagene bake og framme og så ble det kjøpt forsterknings plater til alle demper tårnene;)
Mering90 Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Da har jeg fått kjøpt ny holder:) kjøpte også powerflex foringer tiil stabb stagene bake og framme og så ble det kjøpt forsterknings plater til alle demper tårnene;) Da var buret også helt ferdig! Blir vel bare å vente på ny holder til diffen og så fullføre bakstillinga!
brunsame Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Ja, har tatt meg fri i påsken for å skru bil, så får håpe nye holderen kommer før påske!
Larsole323 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 ja ej har ingen planer i påsken,ej e klar call mee
brunsame Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Noen flere bilder av buret. Har begynt å lage til et dæsjbord.. har ikkje helt bestemt meg enda for hvordan jeg skal gjør det med målerene osv.. men regner med jeg kjøper sånn holder på ebay som kan vries og stilles i den vinkelen man selv vill.. så blir d nåkk greit..
brunsame Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Driver å ser etter ny vinge til bilen.. har jo bagasjeluke i carbon, så da må man vell finne seg en vinge i carbon også.. fant denne på gs, men den er til coupe, noen som vet om den passer på sedan? eller om det er mye som skal til for å få den til å passe?
brunsame Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Da har nye holderen til diffen, foringer til stabb stagene, og forsterkninger til demper tårna komt! så da blir det fult kjør resten av påsken!
Eksos Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Bra du står på, er ikke lenge igjen til banekjørings-sesongen nå! Blir sikkert knakendes bra
brunsame Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Hehe! ja siste tiden har det gått unna.. Men har jo vært en lang periode før det med veldig lite skruing.. Janei bane sesongen nærmer seg desverre alt for fort!:/ men får håpe jeg rekker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå