Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Janei jeg synst e36 er kjempe stilig;) ja, m3 motor duger nåkk i massevis!:) men har alltid hatt lyst å bygge turbo.. Men hadde jeg vist kor dyrt det er å bygge en turbo motor som skal være någen lunde holdbar hadde jeg nåkk heller gått for en litt sugetrimma 3.2 m3 motor.. Blir mye billigere.. Men er jo litt sjarm over turbo også da.

Skrevet

Hehe.. Ja får jo litt mer hester.. Men si 350 hk da på en holdbar sugetrimma 3.2 er jo mer en nokk til å ha en veldig kjekk banebil som du slipper noe styr med.. Og som sakt mye billigere..

Skrevet

Da har jeg skiftet ut det orginale m3 utløyser lageret å satt inn utløyser lager fra en e21 323! Å da hadde jeg kløtsj med en gang!:)) så da er det håp om å få kjøre på frøya i helga!:))

Skrevet

Da tar jeg å legger ut litt bilder fra di siste ukene, har vært lite oppdatering her på bimmers så blir vell litt bilder.. noen er vell kansje lagt ut før men men!:P

Fører "miljøet".. kommer til å bli laget til finere etter hvert.. men nå er prioriteringen å få bilen til å fungere..

q2bum0jrtuwsg3x4w0t1.jpg

sett forifra..

3fobjxcyi9adk7hx3ydo.jpg

Har kjøpt meg carbon gt vinge, men blir ikkje fastmontert før jeg har fått carbon bakluka mi..

966n7qqjxfzlrto202bx.jpg

1t0b4qbsixbr7xkbcurq.jpg

Eksos

rczz02bjb5fwjiagyqfl.jpg

Skrevet

m5mqxecwxoretg1n3mbq.jpg

overgangen til datasprutet.. det har komt litt flere ledninger etter dette bilde ble tatt..

84npt7iu9uvjetqu9azv.jpg

nsxen til en kompis! måtte bare legge det ved!:P er bmw frelst! men må innrømme at dete er en rå bil ja!:P

656jlg3m35364yu3spgu.jpg

Bremsene:

xvzr1c3wnuwfoe6llhsx.jpg

3g52vnwoivhkxlin65gx.jpg

Skrevet

bilen er ute for første gang siden jeg kjøpte den som 316!:P

g5afxcia6hduf6s3qpq7.jpg

bfhdv2w1mfed21w0lfn9.jpg

x2vsm3fprx8tdvb7v8v9.jpg

Måtte nedjen med girkassa nå i går og forgårs for å skifte utløyserlager og siden løftebukken ikkje er i drift akkorat nå måtte jeg til med en ny vri!:P

ho3kaahvg5dsok3lpzyx.jpg

Skrevet
ser kjempe bra ut.. hvor kjøpte du carbon GT vinga? kunne tenkt meg sånn selv, men lurer litt på hvor mye downforce den produserer med og uten flipp..

Takk for det!:) Vingen selges på www.schmiedmann.no

downforce har jeg ikkje peiling på¨!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...