Papperboy Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 kult med e36 banebiler tenker å gå for m3 motor selv da.. men blir frista med turbo når jeg leser detta
brunsame Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Hehe.. Janei jeg synst e36 er kjempe stilig;) ja, m3 motor duger nåkk i massevis! men har alltid hatt lyst å bygge turbo.. Men hadde jeg vist kor dyrt det er å bygge en turbo motor som skal være någen lunde holdbar hadde jeg nåkk heller gått for en litt sugetrimma 3.2 m3 motor.. Blir mye billigere.. Men er jo litt sjarm over turbo også da.
Papperboy Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 hehe jeg velger å gå for litt sugetrimma 3.2 av akkurat den grunnen. samtidig som at det blir mere holdbart.. men du får jo mere hester da
brunsame Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Hehe.. Ja får jo litt mer hester.. Men si 350 hk da på en holdbar sugetrimma 3.2 er jo mer en nokk til å ha en veldig kjekk banebil som du slipper noe styr med.. Og som sakt mye billigere..
brunsame Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Da har jeg skiftet ut det orginale m3 utløyser lageret å satt inn utløyser lager fra en e21 323! Å da hadde jeg kløtsj med en gang!) så da er det håp om å få kjøre på frøya i helga!)
brunsame Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Da tar jeg å legger ut litt bilder fra di siste ukene, har vært lite oppdatering her på bimmers så blir vell litt bilder.. noen er vell kansje lagt ut før men men! Fører "miljøet".. kommer til å bli laget til finere etter hvert.. men nå er prioriteringen å få bilen til å fungere.. sett forifra.. Har kjøpt meg carbon gt vinge, men blir ikkje fastmontert før jeg har fått carbon bakluka mi.. Eksos
brunsame Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 mer eksos: Motor rommet, skal lage til fint senere, men bilen skal fungere før jeg bruker tid på det!
brunsame Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 overgangen til datasprutet.. det har komt litt flere ledninger etter dette bilde ble tatt.. nsxen til en kompis! måtte bare legge det ved! er bmw frelst! men må innrømme at dete er en rå bil ja! Bremsene:
brunsame Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 bilen er ute for første gang siden jeg kjøpte den som 316! Måtte nedjen med girkassa nå i går og forgårs for å skifte utløyserlager og siden løftebukken ikkje er i drift akkorat nå måtte jeg til med en ny vri!
Papperboy Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 ser kjempe bra ut.. hvor kjøpte du carbon GT vinga? kunne tenkt meg sånn selv, men lurer litt på hvor mye downforce den produserer med og uten flipp..
brunsame Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Haha, dei bukkane var fine Ja men må jo vær litt kreativ!
brunsame Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 ser kjempe bra ut.. hvor kjøpte du carbon GT vinga? kunne tenkt meg sånn selv, men lurer litt på hvor mye downforce den produserer med og uten flipp.. Takk for det! Vingen selges på www.schmiedmann.no downforce har jeg ikkje peiling på¨!
brunsame Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Har enda ikke sett bilen ute på veiene Jørgen Nei, men nå er det ikkje lenge ijen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå