brunsame Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Sitter nå å trøste spiser på mc donald's var for å starte å begynne å mappe bilen nå i kveld.. Fikk lagt inn programmet på sprutet å alt var klart, trykte start men starteren klarte ikkje å dra rundt motoren.. Prøvde å sku den litt å slippe kløtsjen men bom fast.. Har ikkje tørna på motoren etter jeg monterte svinghjul og gir kassa.. Så nå i natt blir det å skru ned kassa å se hva som er galt! Så i dag var det en alvårlig nedtur:(
Eksos Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Kjøp kraftigere startmotor! Men egentlig, hørtes det der veldig surt ut ja :S
Frode G Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Kjøp kraftigere startmotor!Men egentlig, hørtes det der veldig surt ut ja :S Det hjelper nok ikke du..
Nupen1 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Leste eg noko om M20 svinghjul?? I såfall har du huska å dreie av svinghjulet i bakkant?? Ellers vil det ta i simringskåpa i bakkant av veiv"" Rekner med motoren tørna lett når du dobbelsjekka registeret!!
brunsame Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Da er girkassa og svinghjul plokka ned, var svinghjulet som tok i ene skruen på simmer ring plata.. Når jeg monterte svinghjul så tørna den fint helt til jeg fikk teita opp svinghjulet, men tenkte ikkje mer over det, tenkte den traff komprisjon eller noe, å så klart når man er stresset tenker man ikkje over å tørne på å sjekke.. Men nå er vertfall feilen funnet og svinghjulet blir tatt med på jobb i morgen så jeg får dreia av noen millimeter! så får jeg druse sammen å starte i morgen! om det ikkje blir for seint blir det kansje mapping i morgen også, men det får mest sansynlig vente til onsdag:p
brunsame Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 Da er bilen startet!!!!! deili følelse! blir vell i benk på torsdag!
Eksos Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Grattis med oppstart! Kan tenke meg det gjorde godt
bj0rnar88 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 grattis! håper du filmer og legger ut en filmsnutt på youtube, med en link her
brunsame Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Takker for det.. Tok noen små film snutter akkorat når den hadde startet, men har ikkje pc for tiden så får ikkje lasta opp noe som helst.. Det er grunnen til at det er dårlig med bilder osv for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå