Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter nå å trøste spiser på mc donald's var for å starte å begynne å mappe bilen nå i kveld.. Fikk lagt inn programmet på sprutet å alt var klart, trykte start men starteren klarte ikkje å dra rundt motoren.. Prøvde å sku den litt å slippe kløtsjen men bom fast.. Har ikkje tørna på motoren etter jeg monterte svinghjul og gir kassa.. Så nå i natt blir det å skru ned kassa å se hva som er galt! Så i dag var det en alvårlig nedtur:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er girkassa og svinghjul plokka ned, var svinghjulet som tok i ene skruen på simmer ring plata.. Når jeg monterte svinghjul så tørna den fint helt til jeg fikk teita opp svinghjulet, men tenkte ikkje mer over det, tenkte den traff komprisjon eller noe, å så klart når man er stresset tenker man ikkje over å tørne på å sjekke.. Men nå er vertfall feilen funnet og svinghjulet blir tatt med på jobb i morgen så jeg får dreia av noen millimeter!:P så får jeg druse sammen å starte i morgen!;) om det ikkje blir for seint blir det kansje mapping i morgen også, men det får mest sansynlig vente til onsdag:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...