brunsame Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Ja vi også.. Kjører hjemmenifra i 7-8 tia på kvelden så er vi der nede utpå torsdags natta..
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Tror vi drar litt før, hvilken klasse skal du kjøre i da?
brunsame Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Nei regner med det blir å ta skilta fra bruksbilen og kjøre frikjøring nå å sjå at bilen fungerer osv:)
Eksos Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Høres ut som bilen fungerer bra? Kjekt med åpent vindu!
Tommen325 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Da har jeg sannelig lest hele tråden! Må få lasta opp film av noe hjulspinn!
brunsame Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Kjekt å høre:) ja har kjøpt meg go pro kamra nå så nå skal det filmes:)
brunsame Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Hvordan gjør folk det med å få kjøre på gatebil? Ser på gatebil at det går an med prøveskilt, men biltilsynet her i ålesund nekter å gi ut prøveskilt til banekjøring, så vi dro til molde for å prøve der, men fikk ikkje der heller:/ så da lurer jeg på hva jeg skal gjør? Gidder ikkje kjøre fra ålesund til rudskogen å ikkje få kjøre på bana!:/
brunsame Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Ja, bruker såklart henger til å fra:) men bilen må jo ha en eller annen form for skilt for å slippe utpå bana..
Kjakan Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Monge som bruka vanlige skilt. Må no vell bere ta ditta førerkurset også kjøpe lisence?
brunsame Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Må legge fram vognkort osv.. Litt teit å legge fram vognkort på en corolla når an kjøre bmw!
joachim sørlie Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Du skal kjøre med bilen med skilt altså?
brunsame Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Må vell det for å få kjøre noe serlig? Om man ikkje har får man vell bare kjøre ekstrem og drifting pro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå